Bonavas kundservice
Vår kundservice hjälper dig gärna om du har några frågor om din nya bostad. Vill du läsa mer om hur du sköter om ditt nya hem, hur du gör en felanmälan eller hur garantitiden fungerar kan du läsa mer här.
Om det uppstår ett akut fel, till exempel ett vattenläckage, är det din fastighetsskötare, bostadsrättsförening eller du själv (om du bor i äganderätt) som ansvarar för direktåtgärd så att inte skadan blir större. Vi på Bonava har ingen jourservice för akuta åtgärder. Om det visar sig att felet var ursprungligt, står vi på Bonava för reparationskostnaden.
Information om våra bostäder och grannskap
Vill du veta mer om ett speciellt område eller komma i kontakt med en säljare för att veta mer om våra bostäder hittar du kontaktinformation på våra projektsidor under Hitta bostad.
Jobba hos oss
På vår sida Jobba hos oss hittar du våra lediga tjänster och kontaktuppgifter för dig som är intresserad av att jobba eller praktisera hos oss.
Vi köper mark
Har du mark att sälja? Vi på Bonava söker alltid nya markområden för att fortsätta utveckla fler bostadsområden. Både större och mindre markområden är av intresse. Här hittar du kontaktuppgifter till våra affärsutvecklare.
Press och media
Är du journalist eller har övriga frågor om press eller media? Kontakta Anna Lundmark, presskontakt. Våra nyheter och pressmeddelanden kan du läsa här.